Det tar sig! :)

publicerat i Allmänt;
Japp de har inte varit 5 på morgonen nu på ett tag. 6.30 slår han upp sina blå! Helt ok me tanke på att han somnar 19. Sover i eget rum nu och allt, mammas lilla bäbis! :)

I fredags var Lowe och jag i Bandhagens djur och lekpark hela dagen, supermysigt. Käka sand och gunga va mest poppis :)
Som vanligt mobilbilder pga glömsk mor...:/
image233Lowe spanar på kaniner...

image234 Stängslet var roligare än hönorna...

image235 Äälskar sand, bäst att jag inte ler för mkt för då ser mamma att jag gömt sand i kinderna :)

image236Mmmm va fint barnen leker därborta =D

image238


image240Mys i stora gungan ;)

image241Kunde inte ligga och gunga här så länge för han blev så trött....=)

image242 En söt liten get..he he

Igår va jag Lowe Linus och Joel i Arlanda och kollade scandinavian masters GOLF, oj va vi gick men de va trevligt!

image243 Bira & Välling e aldrig fel =)

image244 Linus vann hela skiten :D

image245Bra där grabbar!

image246

image247...Om jag bara kunde få av det här snöret..hmm....

image248 Lowe har stenkoll på poängen..

I dag var jag å lillskiten på Ikea, köpte ny bäddmadrass till sängen, den gamla e sönderkörd ;)
Handla lite till Lowes rum också!



Tack & hej Leverpastej!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pekka från Hölö:

Fina bilder och rolig text! Men jag undrar, vad menas med sönderkörd??? ;)

2:a kommentar, skriven , av Elin:

oj vad mycket som skrivits på en vecka! Kul att läsa vad ni gjort! Så fina bilder o fin text! Vi saknar er så!!!! Kommer o leker imorrn eller på onsdag i Lowes boll hav ;)
Puss & Kram

3:e kommentar, skriven , av Joel:

Snyggt! Hur mår ni? Lowe lika glad som vanligt..

4:e kommentar, skriven , av Farmor:

Underbara bilder på mina älsklingar!
I Lowe you!!!
Farmor Gerd

Kommentera inlägget här :