hallojsan!!!

publicerat i Allmänt;
Hallå hallå, dagarna ruusar verkligen förbi! I fredags kväll kom Katrin hit, jag har vart ensam, Linus har varit på golfsemester. Vi käkade gott och drack vin...mmm:) Jag sjöng sing star för henne he he.

Igår var jag och min son på Eriksdalsbadet å bada! :) Jättemysigt hade vi, bara vi två. Lite läskigt var det i början så han satt hårt som en apunge runt mig :D Men sen var det full rulle - vattenrutchkana åkte vi också.
En riktigt mysig dag tillsammans, han somnade som en stock direkt vi satt oss i bilen.

Linus pappa har varit här och tagit bort ett stort bål geting bo som vi haft i ett träd intill altanen.
Med hjälp av en grov dammsugare å lite insekts spray var deras liv förbi, ett hundra tal var de - äckeldjur!

                                                 image193

I dag har jag och Lowe varit på mitt jobb större delen av dagen.
Perfekt ställe för Lowe nu när han blivit lite större med alla nya roliga leksaker som fanns där :)
Va så gulligt att se honom sitta med stora killarna på bilmattan å leka med bilar ;) Han snodde till och med från dom ha ha...
Ja de e ju inte så långt kvar jhu, korven blir ju 1 år om 3 mån...men jag blir hemma tills han e 1½ år...

                                           image194

image196  Va roligt jobb du har mamma! :)

Lunch på dagis :) image197

Efter vi varit på jobbet fick vi veta att de sålde ut lösviktsgodis på ica kvatum i kungen kurva för 1.99:- / hg så vi stack dit! :D
Lowe körde heela vägen....;) Så duktig mammas pojke ;)
                                                              image198

Just det! Lowe har fått ett uppblåsbart lok, fyllt med bollar - han älskar bollar! :)
image199

I morse innan vi åkte hemifrån hittade Lowe på en ny GRÖT lek....den gick ut på att han hällde ut all gröt som man egentligen ska äta och sedan kladdar man loss!! Svårare än så var det inte!
Snacka om att han tyckte det var mysigt då...
image200

image201De var bara att slänga han i duschen efter den leken :)

Ja det var väl allt härifrån just nu...

Har ju lekt fotogra också så jag kastar in några bilder.

     



Nää nu ska jag hoppa i säng, jag har en väldigt morgonpigg pöjk. Han somnar ju 19 på kvällarna så runt 5 -6 på morgonen e han tokpigg!!.......jämfört me vissa andra...................................:/

image208GODMORGON I OTTAN!!!!

image209 Sova? Näääeeeeeeee

image210 hi hi du får inte sova mer mamma!!


Som sagt....godnatt! Over and out!

Kommentera inlägget här :