SPA, Kräftskiva & Kalas =)

publicerat i Allmänt;

I Lördags på dan åkte jag, Katrin, Elin och Maria till hotell skogshöjd i södertälje och tog in på deras spa! Varit bestämt sedan länge att vi skulle dit. Och åååå så skönt de va! Jag tog Aroma massage - helt underbart, vi simmade, bubblade, babblade ;), och käka gott! Att man inte gör sådana här dagar oftare...

                                  image275

image276Funnit min plats :)

image277 Otroligt vad jag kan    =)

image278 
Bresar som en karl! ha ha Jag och Elin utför konster i tränade på under dagen! =)

image279
...Mycket bättre än så här kan de ju inte bli...

image280

Efter spa´andet var de i väg till kräftskiva i Hölö hos Pekka & Vikky. Mycket trevligt!! Och gott! Mums. Vicky gör grymma pajer! ;)

                     image281 
                                                                                         Stämmningen på topp!

image282 
Linus hittade stor kräftan! Gentleman som han e fick jag den! ....ööö nää - han käka upp den själv..den grisen ;)

image283 
Glömsk mamma hade glömt tjock tröja till sonen, fick låna en rosa! =) Sött!

image284 Kvällen rullade glatt på, folk blev berusade =) Däribland Joel Petti som bestämde sig för att raka bort sitt vackra hår svall=) - Va fan man måste våga lite! va hans komentar....Här e hela resan...

image285 
Tar mod till sig och trycker upp en fet prilla under läppen - Nu kör vi
image286...nej va sjuk jag e ......image289 To late!

image290 ööö, pass..         image291 Det tar sig...
image292KLART! Tycker de blidde riktigt bra jag....men jag vet inte Joel ser inte direkt nöjd ut =D ??

Vad jag inte visste innan Joel satte sig i frisörstolen var att min älskling sagt till honom att - gör du det så gör ja det!
Och man måste ju hålla sitt ord!
Näste man till rakning!!

image293 Bye bye Hair!!  image294 Smilar på! ...Vänta tills du får se i spegeln! ;)

image295 Blidde jö fina pöjkar av dom!!

image296 Jag bestämde mig för att behålla barret! =)


image297Vet inte riktigt va Henning kallar den sovställningen...
image298

Kvällen rullade på och folk slaggade lite här å var vi hade eget sovrum me skitskön säng, har kunnat skippa en apfull, snarkande skinhead som hamnade brevid mig så hade de varit tipp topp!

Klev upp vid 7....till min förvåning hade John förlorat en pokermatch som pågått under natten och även han hade rakat sig.......karlar......
image300  image301
..Trött och bakis fader,,,Du kanske skulle hoppat sista Whiskeyn Pekka?? ;)       image302  
                                               image303    LOWE + SAGA = SANTimage303


Efter Hölö vistelsen for vi till Rönninge där de var firande för Emma som fyllt 17. Mycket gott som Emma själv bakat! Mums...
image304  image306 Hipp hipp hurra!!!!

image307
Avslutar me en härlig bild på kussarna som vi tog idag! =)

Hade!  Empa




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Vilken härlig bild på Saga o Lowe

2:a kommentar, skriven , av Elin:

Vilken härlig bild på Saga o Lowe

3:e kommentar, skriven , av Joel:

ÅNGEST!

4:e kommentar, skriven , av Vicky:

Hahaha!! Toppen inlägg :D Snacka om att du hade fullt upp i helgen.
KRAM

5:e kommentar, skriven , av jenny:

Men guud vad ni verkar ha haft det pysigt med god mat o avslappning=)Fiiiiina kort!!!!Kram kram

6:e kommentar, skriven , av Rikardsarah:

Great site. Good info

Kommentera inlägget här :