Träningsverk...

publicerat i Allmänt;
                                                                      


Satan i gatan va ont min kropp gör!!!
I måndagas fixade jag och Elin träningskort på Sats - äntligen.
Dom har barnpassning medans man tränar, hur bra som helst! Så där lämnar vi in Selma& Lowe och sen kör vi!
I tisdags blev de bara lite cyckling, men på onsdagen hade vi ett styrkepass uppbokat.
Oj vilket pass, snacka om att kroppen legat i ide i x antal år, som att ställa en 85 åring på ett aerobicspass ungefär=) haha
Men de va ett jättebra och jobbigt pass, träna mkt styrka me hjälp av skivsång, step bräda och gummiband.
I morse skulle jag springa och hämta en ny blöja till Lowe . Men benen bar mig inte! aj aj aj! Så idag har det bara varit luuugnt! ;)
 
Lowe och jag har haft en mysdag hemma idag, märker på honom att han gillar att bara va hemma. Speciellt om han får titta på Pingu! :)

Lägger in några bilder på vilden i pyamas vi tog igår =)
image309 Mammas fiskorv!!! =)

image310
Bara lyyyser bus i ögonen :)
image311 Tjingeling! ;)

Vi hörs en annan dag!!

Ta hand om varandra!

Kramar Emma (som knappt kan gå..........:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

FY!! Ser ut som jag bajsat på mig när jag går!!! Idag är det ännu värre!!! Får träna så att all värk försvinner!

2:a kommentar, skriven , av Gauteanneli:

I want to say - thank you for this!

Kommentera inlägget här :