Trött mamma...

publicerat i Allmänt;
Och pigg son!! Har vaknat 5 de senaste dagarna!!!!
Gäääääsp, han har somnat 19 på kvällen, käkat en gång på natten sen runt 5 . pigg som en mört!!...oj oj oj , men de bara att gilla läget. Upp å hoppa, i väntan på att nyhetsmorgon ska börja käkar vi frukost å myser, har faktiskt kommit in i det lite nu och han somnar om kl 8 och jag med :)
Eftersom man ända var uppe me tuppen passade jag på att rensa Lowes garderob, hittade en fin mössa som Linus mormor stickat när han va riktigt liten, men den satt fint än! ;D

image226

I går kväll hade jag " Me And I" party här hemma, vi va ett gäng brudar som fika umgicks och handla kläder från me And I. Mycket trevligt!

Lowe har fått en rolig leksak! Some n lära gå vagn men man kan också sitta och leka med den, mkt poppis!

image227   image228

Igår fick jag bilder på posten som jag framkallat, tagit kort på alla Lowes kusiner och satt på hamns rum, Men lilla Milo fattas, måste fota Lowe tillsammans me honom.
image229

I dag åkte jag Maria och Lowe till Malin Oliver och Theo och hälsade på, så mysigt hemma hos min lilla puppa ;)
Vi käka å fika och surrade en hel del :)
Tyvärr hade jag inte kameran med men de fick bli lite mobil bilder!


                                                                                                     image214ha ha skön bild, Maria äter kaka och Malin studerar intensivt :D

image215     image216 Lowe å brudarna

image218 Snart springer de runt å busar! ;)

image219 Lowe sitter me stora Oliver och spelar tv spel!

image221 " Lilla" Söta Theo!

image222 hmmm Linslusarna! =)

image223 Lowe la beslag på Olivers pilotbrillor! Inte illa! ;)

Ja det var väl den dan!





Saknar min älskade mamma såå enormt mycket, tiden gör det så uppenbart att du är borta och aldrig kommer mer. Om jag bara kunde få krama dig hårt en sista gång.....

I MINNET DU LEVER, DU FINNS ALLTID KVAR, I MINNET VI SER DIG PRECIS SOM DU VAR!!!

älskade......saknade..........

                                        image232            

                                                        image230image231






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej o hopp!!!!Ni verkar ha haft det mysigt hos malin o kidsen.Tänk vd er lillfis blir stor=)Blir tårögd när jag läser det du skriver om din saknad,kan inte förstå man kan försöka...Kram kram

Kommentera inlägget här :