Prommis, Kurvis, Kajsis å Tacsis

publicerat i Allmänt;
Hallå hallå!

To en repris på gårdagen i morse, gick upp 7, käka frulle, sen ut på långpromenad....har bott här i 3 år, men jag gick VILSE!! ha ha ha, helt sjukt, kom in i ett område jag aldrig varit det var bara villor å T korsningar överallt! Till slut svängde jag in på en gata och upptäckte att jag typ var hemma...hade gått i cirklar, duktigt Emma!
Tog lekparken och gungade innan vi gick hem..
Käka luch sen åkte jag och Lowe till Kungen Kurva, var på Rusta, köpte lite små joks, och hälsa på Maria på ICA kvantum å handla käk...
Sen åkte vi hem till Kajsa och hälsade på, hade köpt boken "Ett barn blir till" till henne, hon har precis fått veta att hon e gravid! Sååå kul:) Lowe hade mkt skoj där och Kajsas mamma lade beslag på honom ;)
Sen så for vi hem, natta Lowe och fixade Tacos...Mums va gott det är!

Imorgon blir det city och "smaka på Stockholm" - mums igen! ;)
image19 image20
Kajsa leker med Lowe!

Kommentera inlägget här :