Sjukt barn...

publicerat i Allmänt;
Lowe vaknade 5 i morse, tyckte han gnydde lite konstigt så jag tog upp och la honom på mig, och OJ va het han va på hela kroppen...:(
Tog febern och den visade 39...
Första gången lillfisen får feber, så som förstagångsföräldrar har vi vakat som örnar över honom:) Kan bli full i skratt ibland när Linus kommer och ställer sig brevid och vi ska vara två som typ klär honom ha ha..
Ja...men Lowe har ändå hållt humöret uppe har varit glad ocg skrattat trots feber.
Vi gick en promenad till Globen mitt på dan, vi handlade lite, käka lunch och fika, Lowe låg mest i vagnen och spanade. Tog tunnelbanan hem, varken jag el Linus har åkt tunnelbana sen vi vet inte när - så de va en upplevelse! ha ha...
Nu väntar jag på Maria & Katrin som ska komma, får se om vi trycker en pizza?:) Linus har grabbkväll hos Joel me fotboll å bira:)
Vi får se hur den här natten blir, hoppas fisen kan sova..
      


                                               image24
                                                                              En sjuk liten kille........

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Moja:

Big tnks for interesting and useful site!

Kommentera inlägget här :