Stora Essingen...

publicerat i Allmänt;

Vaknade av bajsdoft i morse...inte det trevligaste sättet att vakna kanske :) Sparka igång gubben så han fick gå upp och ta det:)
Lowe och jag åkte till Katrin på Stora Essingen och hälsade på...phu var varm det var idag...
Vi gick till en restaurang å käkade sallad, köpte glass och gick sedan promenad nere längst vattnet, så mysigt!
Låg på bryggan å solade också, många som badade där, men de tycker jag e lite väl tidigt än!

image68 Lowe & Katrin på restaurang

image69         image70
                                                                      VARMT  och härligt!

image71 Glass - mums!


                                                             Brudarna :)           image73

image74        image75   Härligt på bryggan!

image76Lowe kvartar i vanen i skuggan....


Lowe och jag åkte hem, men i lägenheten var det så varmt så vi packa i hop oss till lekparken direkt, Lowe gunga och skrattade i massor, han tittade också på stora killarna som spelade fotboll:)
Linus hann bara träffa Lowe 10 min...han var HELT slut och somnade kl 18...man blir bra trött i denna värme! Jag ska själv gå och lägga mig nu...

Vi hörs i möra.......... Over and out!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vicky:

Härlig dag ni värkar haft!
KRAM

2:a kommentar, skriven , av Sigmundmelissa:

Excellent site.

Kommentera inlägget här :