Trosa & 25 års fest!

publicerat i Allmänt;
Jag fick sova i morse, Linus tog Lowe, sov ääända till 8.30 - LYX :) Jätteskönt.
Vi åkte till Trosa vid 11, mötte upp Malin, Jocke och Oliver gick på marknaden och kikade..phu - varmt...
Mkt folk, handlade inget spec åt mest! Grabbarna tog en öl på Tullen.

image87

image88     TROSA MARKNAD

Malin blir bara större och större, bara ynka 3 veckor kvar tills lillpajsarn kommer ut!
Jääkligt snygg och fräsch för att vara hög gravid måste jag säga...image89  image90
                           MIN LILLA DURACELL KANIN! :)



Efter att ha strosat runt på maknaden ett tag for vi vidare till Trosa havsbad, såå skönt!

image91  image92

image93 LILLFISEN NJÖT I SKUGGAN

image94LOWES PREMIÄR I HAVET:)

image95AAAA MAMMA KOLLA!! SITTER HOS EN BIKINI BRUTTA!!

image96GULLIGT



Efter allt badande och solande bar de i väg hemmåt. Bara hem och bytte om sen upp yill Fadi på 25 års fest, de hade gjort så mysigt och fint me mat utomhus!
image97 LOWE MED BASSELS TJEJ MALIN.

image98LINUS, SELMA & BASSEL

image99MYSIGT!  image100FÖDELSEDAGSBARNET!



...och sist måste jag lägga in en bild som jag tog i dag på det här lilla krypet hi hi, blev ju så fint!

image101

Kommentera inlägget här :