Emma & Linus = 6 år =) Och Inhandlat lite....

publicerat i Allmänt;
Gick lite e Farsta C i dag efter träningen....
Har letat tabletter till köksbordet, vill bryta av de vi ta me lite grönt typ lime.
Hittade på Åhlens, och två ljus oxå!

image401

image402

image403

Lowe har haft gympaskor å de börjar ju bli kyligt. Har kikat runt lite på vinterskor, hittade ett par idag. (De e från min mormor Ihris) Jag fick köpa till honom i 1 års present.

image404
Dom här blir killen tuff i ;)

Jag å min kärlek har i dag varit tillsammans i 6 år!!!
Skickade blombud till honom på jobbet =) Å Han kom hem med en bukett efter jobbet =) mmmm romantiskt! =)

image405
Mina blommor till LInus =)

image406
Å dom här fina fick jag! =)



Hade bra!!




//Emma

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Snyggt det blev!

2:a kommentar, skriven , av Mikadaniella:

Very resourceful, thank you dave

Kommentera inlägget här :