Köket fortsätter ta form

publicerat i Allmänt;
Jodå, sakta men säkert går det framåt!
I går kom luckorna tillbaka! De senapsgula luckorna har blivit vita =)
Jag kunde ju inte bara stå å glo på en hög luckor så jag satte igång att montera upp, och satte dit handtag.Tog sådär 8 timmar, då man hade en liten grabb som gärna va med å skruvade :)
Vi väntar på färg så vi kan måla gula socklana oxå...

image351image352


                                    image353

image354   De börjar bli så fint så =) Snart e det kaklets tur att ta plats, ska bli skönt när allt e klart!!



Puss å häj!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jenny:

Fiiiint ni får,kuligt att fixa va?????Jag lövs it,men man får ju aldrig nog.....trevlig helg!!!!

2:a kommentar, skriven , av marie:

Hej
Fin sida. Blev genast nyfiken hur du har gjort med luckorna. Vad jag förstod har du lämnat in dem och fått de målade. Hur gjorde du med sidorna på skåpen? Sitter också med luckor som vi ska lämna in, men undrar hur jag löser med det som inte går att skruva ner. Ha en bra kväll. /Marie

3:e kommentar, skriven , av Thorstella:

A exceptional happy site!

Kommentera inlägget här :