Det kliar i fingrarna!

publicerat i Allmänt;
Shoppingbegär kallas de visst!;)
Om man inte varit och köpt sig nåt (till hemmet i mitt fall) så liksom kliar det i fingrarna till slut! ....
Och om plånboken strejkar vill man ju ha ÄNNU mer! haha, e jag inte lik min mor så säg=) Du å jag mamma=)

I går satt jag i alla fall inne och kikade på Bolagrets hemsida, tycker dom har mycket snygga och prisvärda grejer! www.bolagret.se.
Så några "vill ha" grjer hittade jag!

Fyller ju inte år förrän i Januari...så man kan ju inte önska sig nåt direkt.. Men jag har namnsdag i Juli!!! Hahaha



BRICKA VALÖR 249:-


GOLVLAMPA KOLTUR 699:- (att ha där våra framtida fåtöljer ska stå)  
                                                                  MÖJA TAKLAMPA 1099:- (över köksbordet)

Va inne på Mios hemsida också.
SpiderSPIDER TAKLAMPA (till sovrummet 2999:- (harkel.....)




Nä nu hinner jag inte mer i dag! Plikten kallar!

Tjao!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mingla:

får jag fråga dig en sak?

2:a kommentar, skriven , av http://TUMADRE.blogg.se:

det börjar klia i mina fingrar också nu :) lite shopping sitter inte helt fel.

3:e kommentar, skriven , av K A N D I:

hoppas du får en bra dag :)

4:e kommentar, skriven , av Emma:

Mingla- Fråga på! =)

5:e kommentar, skriven , av Elin:

mycket snyggt!!! Brickan var läcker!

6:e kommentar, skriven , av Elin:

mycket snyggt!!! Brickan var läcker!

7:e kommentar, skriven , av Sandra:

Mmm så mycket snyggt. Kram Sandra

Kommentera inlägget här :