Kräftor och tiden som mammaledig är förbi...

publicerat i Allmänt;
I Lördags va vi bjudna på kräftor hos svärisarna, som de själva fiskat!
Mycket trevligt, åå det va så gott med kräftor!

Lowe hoppade studsmatta m farmor också=)


MUMS!!


Lowe spanar in en kräfta för första gången...





Glömde kameran hos familjen Wallin, så dom hade fotat sig själva. - Dom vill så klart vara med på bloggen tänkte jag! Så här har ni några av familjemedlemmarna!=)=) Haha, så går det!

Lowe farmor Gerd i egen hög person! =D


Faster Emma äter smörgås...el? Kan ju köra en tävlig och gissa va de e!!??=)


Och skönheten Faster Elin...tror hon fått ett getingstick på hakan el nåt??




Och i morgon börjar Lowes invänjning på dagis.....mammaledigheten är över...=(
i 1 år och 9 månader har jag varit hemma med min älskling, underbar tid med massa upplevelser!!
1 Sep börjar jag jobba igen, men de känns faktiskt lite skoj att komma ut i arbetslivet igen! Hoppas att Lowe kommer trivas på dagis....återkommer med mer om invänjningen..

I går va vi till leklandet Trollskogen tillsammans m Elin och Selma..







Haha, de här va skoj!


I bollhavet...








Nämen, där har vi Elin igen....snygg! =)


Tack för mig!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vicky:

Roliga bilder!! :D Hoppas Lowe får det skoj på dagis idag!!



KRAM

2:a kommentar, skriven , av Katrin:

Hahaha ja jag fick mig ett gott frukost-skratt åt familjen Wallin :)



Otroligt vad tiden gått fort, nu är han en stor kille!! Lycka till idag!

Kram

3:e kommentar, skriven , av Elin:

Fy vad taskigt... :) Där fick man sig en känga :) Men ni gjorde ju lika med vår kamera när vi glömde vår en gång...bilderna finns kvar....så hämden e ljuv...... :) ha ha

Kommentera inlägget här :