Lowes invänjning

publicerat i Allmänt;
Är i full gång, började igår.. Då var jag där med honom. En tuff dag för lilleman som tyckte det blev lite för mycket för honom. Massa nya människor och nytt ställe. Va ledsen och ville därfrån. Lekte glatt emellanåt, men en tuff första dag...
---------
Så i dag var det pappas dag att vara med Lowe, och HEEELA dagen har gått hur bra som helst!!=)=) Såå skönt, lekt, ätit, sovit och på glatt humör! Morsan kan man visst köra med;) hihi
Jag passade på att gå till frissan och käka lunch me tjejerna..

Tänkte på tidigare inlägg, jag jobbar ju på förskola- FÖRSKOLA heter det ju nu mera, och man ska inte säga dagis längre..Men jag gillar Dagis bätttre, låter mysigare=) Men jag ska försöka..:)
Lite bilder från invänjningen igår...









Ögonen lite svullen efter gråt igår....lillgubben, fick låna frökens gitarr så det va ju kul.=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annsofie:

Meen mosters älskling då...ser lite förvirrad och lessen ut ju:(

Uffa...meen meen...snart kommer de nog dagar då han INTE vill åka därifrån :)

SAKNAR er som f***n...såå längesedan nu :(

Hoppas vi ses snart!!!

Älskar er...

Massa PUSSAR på min prins...från moster!!!!

Kommentera inlägget här :