Bilderna från fotograferingen

publicerat i Allmänt;






















Haha skön sista bild va?? "kan jag inte hoppa" sa jag ...haha livsfarligt.
Ja de va himla skoj i alla fall, ett minne att ha med sig,

Och ni som läser: JAG FICK SKRIVA UPP TOLV NAMN PÅ EN LISTA (som ska få komma dit och göra samma sak)
Ni behöver inte gå dit om ni inte vill, då är det bara att tacka nej.
Men dom kommer i alla fall att ringa upp:

FRIDA.P
ANNSOFIE
ELIN
EMMA
GERD
KATRIN
MARIA.O
MALIN.M
JOEL.P
JOSEFIN
MARIA.B
VERONIKA
MARIE.A

Jag rekomenderar er att göra det, skitkul. Bilderna kostar det men de e ju once in a lifetime (el kanske längre för någon?)=)

Ha det bra! Emma

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sofia persson:

Nu är det faan min tur att vara stolt över dej Emma:) shit vad fin du var på fotona...ny karriär kanske??:) riktigt fint i alla fall..Kram!

2:a kommentar, skriven , av Katrin:

Wow! Vilken pudding, du är riktigt snygg.

Tack för att skrev upp mig, vore roligt att göra något sådant men gärna efter jag blivit av med gravidkilona plus några till ;)

3:e kommentar, skriven , av Marie:

Gu va snygg du är! Hur fina bilder som helst. =)

Håller med Katrin, hade varit grymt kul att göra det men det får nog vänta tills man är i lite bättre form =S

Kram kram!

4:e kommentar, skriven , av Annsofie:

Hehehe...

Värsta snygga syrran...

SHIIT asså dom vart ju KANON snygga!!!

Du ser ju ut som om du inte gjort annat ;D

STOLT världens ända och bästa syrra!!!!!!!!

Love you...

Puss puss!!

5:e kommentar, skriven , av Elin:

Du rockar fett! Så snygga bilder, men det sa jag ju igår också :) Sista bilden e som tagen ur ett Top Modell klipp :)



De ringde idag faktiskt o sa att jag var uppskriven...men jag tacka nej, kände att det var lite dyrt, men förstår att det måste vart kul!!

6:e kommentar, skriven , av Jenny:

Missa inte min tävling

kram Jenny

Kommentera inlägget här :