Söderhams besök och lek/djurpark...

publicerat i Allmänt;

Hej på er!

I helgen hade jag syster och Veronika här på besök! Såå roligt att träffa dom, tyckte både jag å Lowe =)
Linus har varit i Irland över helgen så de va kanon att få sällskap...
På fredagen mös vi bara m taco å grejer =)

image657


image655Mina tjejer!=)

                                    image661  image659image660
                                                                                          Mmmm, fina vi e´! =)
                               
                                    image662
                                                                              <3 Syskonkärlek<3image665Melodifestivalen=) Katrin kom också.



I dag var det kanonväder, jag och Lowe åkte till Elin och Selma. Vi gick till djur och lekpark.
image666Höns e roligt =)

image667

image668

image669Gasen i botten!!

image670Fika i solen!

image671
Kolla vad jag kan Selma! Står som en åsna! =0)

image672...va bra sugen på den här...


Sen gick vi hem till Selma å fortsatte leka...
image673

image674Å ännu mera fika =)

image675Älsklingar!

I natt kommer Linus hem, vi har saknat honom så!
Och om någon timme kommer Frida hit och stannar några dagar!=D



***Lämna gärna en kommentar om du e inne å kikar hos mig!***

Take care!  //Emma




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Fina bilder! Du får maila de på dem tillsammans sen!

KRam

2:a kommentar, skriven , av Anna:

Hej! Tycker din blogg är jätte fin! Kul med både familj och inredning! Får mycket inspiration av ditt hem, hoppas det är ok...:-) Ser på bilden på din fikande son här ovan att du nu fått din rostfria diskmaskin. Grattis! Blogga lungt!

3:e kommentar, skriven , av Emma:

Anna.- Tack!
Tyvärr va de inte min diskmaskin du såg utan min kompis ;)
Men hoppas på en egen snart!

4:e kommentar, skriven , av Mallan:

Tjoho Persson !

E inne o gluttar lite som vanligt :P

Verkar ha haft de så mysigt i helen =)

Vi ska till hamnen imorron , bara ja o kidsen =)
Sköönt ..


puss o kram

Kommentera inlägget här :