NYÅRSAFTON 2007-2008

publicerat i Allmänt;


Så var det ett nytt år...                      


Det värsta/bästa året i mitt liv.. Att mista min mamma är det absolut värsta som någonsin drabbat mig...
Och såklart Lowe, de absolut  bästa som hänt mig, han e ju född  06 men det är nu ett helt år vi haft honom hos oss och det är helt underbart. Lyckan den gossen sprider runt sig e svår att finna på anna plats. Älskar dig gubben!!
Att det snart är 1 år sedan mamma somnade in e helt ofattbart, fast de e på två sätt. På ett sätt känns det som det var JÄTTE länge sedan, och på ett sätt som att vi pratade i telefon igår!....sjukt... Saknaden/att det blivit så uppenbart, faktiskt sant - är väldigt påtagligt nu. Att jag aldrig mer kommer att få höra/se/röra vid henne börjar gå upp för en...vilket e piss jobbigt...När sanningen blir så påtaglig och man verkligen låter tankarna bara rinna i väg och låter de jobbigaste komma till ytan...trillar man lätt ner i ett mörkt hål av den enorma saknaden, sorgen efter min mamma och bästa vän.... Svårt att förklara hur man känner sig, visst att man kan försöka förstå och känna medkänsla....men de e hos dom som genomgår samma sak som man vill vända sig till, som verkligen förstår... I drömmarna möts vi, ofta. Då har du lyckats hämta dig lite, mkt svag men leendet finns där. Senast i natt drömmde jag om dig, sprang fram till dig...fick ögonkontakt -mamma! Du tittade på mig och bara log... Som du alltid gjorde hur du än mådde så fanns det där varma leendet, varma famnen man alltid kunde krypa in i..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi bjöd över Elin Fadi och Selma på nyår. Mkt trevligt å go mat!=)

image489 Nyårsaftons Snyggast kille =)

image490Och snyggaste bruden äter en nyårs pure!

image491Vackert par!

image492

image493Slips killarna =)

image495Jag å min babe =)

image49412 slaget

image496Snöat mycket nu, Lowe älskar att vara ute och promenera runt, runt, runt =)

Tog några härliga badbilder på killen i kväll =)

image498

image499Så lik Linus, kolla in alla gaddar som kommit! =o

image500Riktig modell Pose! haha


Ha de bra alla! Nu e de bara 17 dagar kvar tills vi sticker till Teneriffa=)


Emma

Kommentera inlägget här :