Massa kids å Alicia =)

publicerat i Allmänt;
image725 
I onsdags va Elin, jag och kidsen på öppna förskolan, alltid lika skojigt att leka där!=)

image726

Jag och Elin har börjat göra varsin trumma till barnen=)
Här jobbar fröken Elin på sin/Selmas! Duktig sörrö!

image727

image728
Lowe va nyfiken vad jag höll på med...- Va gör du mamma? Sa han!...........eller inte...;)

image729


Åsa och Hanna kom också dit!
Selma & Hanna =)
image730

image731
Mys i kuddarna =)

image732
Fikapaus!


I Torsdags gick Åsa och jag med barnen till Jenny och hennes lilla Juni, som också bor här i Länna.
Mkt trevligt m go mat och fika!

image733
Här ska de käkas !=)

image734Söta Juni!

image735

image736

image737
Duktig på att klättra! =)



I Lördag va Jag, Elin och Vicky på Alicia Keys på Hovet.
De va bra, men väldigt långdraget! Träsmak i röven å pip i öronen...inte van sånt stohej! hehe =)


image739

image740

image741

Efteråt gick vi ut å tog några drinkar, mums.

Thats it for now!

Take care!   /Emma

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

ÅÅ vad fina bilder från ÖF! Måste få några av dem!

Kram

Kommentera inlägget här :