Stulet lösenord! Söderhamn & Stockholmo!

publicerat i Allmänt;

Hejsan svejsan på er allesammans!

Så nu va de lösenord här inne! Å tur va väl att jag skaffade det!
Har haft jorden problem här....
Började med att jag inte kunde logga in på min msn...hmm konstigt tyckte jag och försökte skaffa nytt lösen, men då kom jag inte heller in på min e mail så det gick inte....
Tänkte inte så mycket mer på det, men så i Fredags kväll blir jag uppringd av en upprörd tjej. Hon påstår att jag lagt bud på hennes auktioner på tradera, och inte betalat! Skor för närmare 6000 kronor!!!!!!!!! VAAA???!!
Någon har alltså "stult" mitt lösen på alla sidor och tagit sig fram på nätet! Läskigt värre!
Tjejen på tradera va naturligtvis sur, för mitt namn stog ju, att jag budat och hon ville ju ha sina pengar. Försökte förklara för henne att jag INTE lagt bud och att någon stulit mitt lösen! Jag bad henne att få återkomma och jag måste kontakta tradera. Eftersom det varit helg har jag bara kunnat maila dom, och även hotmail.
Polisanmält det hela har jag också gjort...
Ja herregud, hoppas verkligen på en snabb, smärtfri och kostnadsfri lösning på dette elende!!!! *ARG*!
Se upp där ute! Speciellt m msn där de skickas massa virus!!

Ja, vad har hänt annars här då...Vi hade ju några härliga dagar förra helgen...svårt å hänga med i svängarna när det är 25 grader ena dagen och 12 den andra....hmm..?
image1000

image1001Lowe i ny keps=)

image1002
Klipper stenarna =)

I Onsdags åkte jag och Lowe upp till Söderhamn=)
Bodde hos syrran. Och var själklart på Dollarstore som öppnat där igen!
Ååå om mamma kunde fått vara med oss, hon bara äälskade den affären.......suck...
image1003


image1004Träffade fasters älskling Milo också<3
Och alla de andra kusinerna så klart. Lowe stormtrivs m kussarna där uppe, och alla är såå gulliga mot honom!

image1005
Omöjligt att få en bild när alla tittar i kameran haha

image1006Alex vet vad han ska göra ialf=)

image1012

Barnstolen jag har hos moster kan man göra till en bil, himla kul!
image1013

image1014Var till mamma med stora röda rosor.............

Lekparken på bergbacken
image1015

På fredag tog vi syster/moster med oss hem till Stockholm!
image1016En glad kille i bilen=)

Vi tog oss en utgång på kvällen på Golden Hits, och de verkligen en hit! Kanonkul, oj oj inte varje helg man är ut inte, som att släppa kossor på grönbete hahaha. Dansade hela natten lång! Aj aj mina fötter...
AnnSofie, Malin E och jag va de!
Mobil bild...
image1008

image1009

När vi ändå är inne på mobilbilder kan jag lägga upp lite fler....

Jag har fixat på vår slänt på baksidan, bara skog nedåt, så gjorde de lite mer likt ett planteringsland =)
image1010

image1011Dålig bildkvalite´

Igår målade Lowe finger färg...va väl mest sugen på smaken =)
image1018

image1017
Avslutar me en härlig bild på mina älsklingar!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Men guuu va hemskt med att dom snodde ditt lösen... jätte läskigt!!!! HUA. Kram Maria.

Kommentera inlägget här :