Vagnhärad & snart krävs lösenord!

publicerat i Allmänt;
Hejsan svejsan!!

Innan du börjar läsa vill jag bara informera om att jag kommer att lösenordskydda min blogg! Detta för att jag vill veta vem/vilka som läser och hänger med den! Är ju inte alla man vill dela med sig av sitt liv =)
Så om 5 dagar (ons 14/5) Krävs lösenord för att kunna läsa min blogg.
Om du vill fortsätta läsa så lämna din mail, och berätta vem du e på "kommentarer" längst ner, så skickar jag det nya lösenordet!


I Tisdags va Jag Lowe Kajsa och Maja till Adidaslagret, Lowe fick en fin adidasdress=)
image985

I Onsdags va vi och firade Elin! Fick grillat - gott! Å massa go fika=)
image986
Lowe höll krampaktigt i Selmas gitarr hela kvällen=), älskar den!
image987

I går åkte Jag Maria och Lowe till Malin och co i Vagnhärad. Va ute hella fina dagen!
image988

image989

Maria börjar bli rund=)
image991


Grannfrun Marija me sin söta Esmeralda å go´ Theo....lyckas inte få me nån bild på Oliver=(image990

image993

Håller handen=) Gulligt=)
image994

Lowe satt i gräset och vipps så satt det en nyckelpiga å hans hand=) Det tyckte han va väldigt skoj och höll på att klämma i hjäl den stackaren hela tiden...
image996

image997

Linus hade varit och fiskat hela dagen och fått 2 st Gösar, så stolt så!=)
image998

Avslutar m en mysig gröt kille!=)
Glöm inte att lämna mailen om du vill läsa vidare!

image999

//Emma

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Vad mycket söta barn ;)

Jag är ju en hängiven läsare så tar gärna lösen :) Hi [email protected]

2:a kommentar, skriven , av Maria O:

Vilka jäkla snygga bilder du lyckades få med på mig;) Värsta höga pannan... haha! Mysigt vi hade. Kram. Jag vill självklart ha lösen....

3:e kommentar, skriven , av mARIA:

ja så klart jag vill ha lösen... flitig läsare.. vill juh hänga med vad ni har för er =) puss o kram på er alla... [email protected]

4:e kommentar, skriven , av sofia persson:

Hej Sofia heter jag och är 28 år ,bor i Söderhamn med min sambo och barn.På fritiden så tränar....eeehh eller...var det så man skulle skriva eller???:P EMMA jag VILL ha lösen så jag kan fortsätta snoka på dej [email protected]

Puss & Kram

Sofia

5:e kommentar, skriven , av Mallan:

Hej Persson =)
Tack för senast !
Fiin fina bilder du !
Vackert värre =)

Skulle behöva ha lösenordet .. Då ja behöver veta vad ni gör om dagarna..hehe..

Puss o kram

6:e kommentar, skriven , av Katrin:

Hej söta du!!
Jag måste ju få lösenord så jag kan fortsätta följa vad ni pysslar med :)
Själv har jag inget så där kan alla gå in och snoka, än så länge
Puss & kram

Hoppas vi ses på torsdag

7:e kommentar, skriven , av Vicky:

jag vill ju såklart fotsäta läsa hos dig :)

[email protected]

KRAM

8:e kommentar, skriven , av jana:

miss you

9:e kommentar, skriven , av Annsofie:

Tjenamorsen..
Meen självklart ska syrran hänga med och läsa vidare :D
[email protected]
Älskar er..hörs senare!!
Pussi pussi..

10:e kommentar, skriven , av jenny:

Hej hej jag hoppas jag får kika in på din blogg för jag tycker ju det är super skoj.Visst börjar maria få en gomage=)Ha det!!!!!Kram kram jenny

11:e kommentar, skriven , av Camilla:

Hej! Lite pinsamt att skriva att jag oxå vill ha ditt lösen eftersom det mest verkar vara dina kompisar här och jag är ju en främling! Heter Camilla och bor på Söder i Sthlm. Är snart 28 och hittade till din blogg via tvillingmamma.. Funderar själv på att börja blogga och du är lite inspiration!! Min data har dock pajjat så det lär ju dröja.. Vill du veta mer om mig så maila gärna så ska jag svara på dina frågor!

12:e kommentar, skriven , av Camilla:

Sorry.. Min mail är [email protected]

13:e kommentar, skriven , av Farmor:

Hej på er!

Så fina bilder... på mina älsklingar!!
Så´klart att jag vill ha lösen...

Pussar
Gerd

14:e kommentar, skriven , av Arnfiona:

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

Kommentera inlägget här :