Aquaria

publicerat i Allmänt;
I dag på förmiddagen for jag och mina killar ut till Djurgården, när vi kom fram sprang Lowe och tittade på båtar...åååå titta! Sa han bara =) hihi


Vi promenerade runt och Lowe somnade i vagnen. Linus och jag tog en lunch på " Lilla Hasselbacken" mkt mysigt och gott!=)
Efter att vi väckt vår kärlek gick vi in på Aqvaria Vattenmuseet, Lowe gillade inte placet till en börja, massor me folk! Men sen blev det intressant!=)
 

En kille stod och visade massa smådjur bla vandrande pinnar=) Den krabaten tog jag en stund, Linus & Lowe va inte lika intresserade av den *fegisar*=)






Svarta änkan.....ruskigt farlig!!


I kväll Lagade Linus riktigt gott! Lövbiff m mögelost i, klyftpotatis o championer..mmmm å rödtjut till!=)



En blogg som jag gillar www.carlssonkarlsson.blogg.se. Tjejen som skriver har öppnat egen webbutik m heminredning! =)http://www.carlssoninterior.se Jag har varit in och beställt den här t toadörren, tyckte jag va snygg!



Nä nu e jag trötter!!

Ciao!

Kommentera inlägget här :