Fotomodell!

publicerat i Allmänt;
Jaa, man ska prova så mycket man kan här i livet=) haha.
Min vän Kajsa ringde precis. En vän till henne är fotograf, och nu skulle Kajsa + två vänner få komma till "Modelhouse" här i sthlm för sminkning, och bli fotograferad av proffsfotograf! hahaha....ja tillåt mig skratta..Men jäklar va kul de ska bli, vi ska först träffas hemma hos Kajsa för att ta några glas;) Man måste ju våga posera framför kameran också... Man kommer vara ensam i ett rum med fotografen och man ska posera sig i rörelser för snygga bilder..moohaha. Inte kommer jag våga ta ut svängarna...men men vi ska ta oss nåt glas..hihi. Eftersom vi kommer bli så snygga så ska vi gå ut efter fotograferingen!... Det här kommer att bli skoj!! Tack stumpan att jag får hänka på!=)
.....Ni lär ju få se resultaten senare, har inte fått nåt datum än när vi ska iväg..
Känner att jag måste ut å springa lite!=) haha, Ciao!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gerd:

Oh, oh...!! Vad kuuul!! Sounds very ballt Emma!!



Kramar



Gerd

Kommentera inlägget här :