Helgen!

publicerat i Allmänt;
I fredags kväll kom Katrin m Ella!! Äntligen fick jag träffa lill fisen! Oootroligt söt och go!=)








Vackra mor & dotter


Hihi kolla lillfoten!=)


Önskar jag hade en riktigt bra systemkamera! Älskar ju att fota mycket och skulle bli ännu roligare om man fick riktigt bra bilder, ska minsann önska mig en sån jag! ;)

Lördag förmiddag lämnade jag mina killar själva och tog tåget till Gävle!=)
Planerad utgång hos syster. Första natten jag åkt bort själv från min bebis...men de gick så bra så!
Syrran har fått så mysigt i sin lägenhet!..dåligt m bilder därifrån, bara massa ego bilder hehehe


Kärlek! =)=)


Ja å min gud dotter Frida!


Trion!=)


Jag har fått en drink! kolla vad glad hon är! hahaha


Men gud...jag ser lite trött ut! hahaha


Annsofie precis dragit en Tequila=)...Vi klagade på att drinkarna bara smaka vatten...så då fixade de till dom..å sen kommer jag inte ihåg mer...nädå, haha


Linda va på g=)


En mycket trevlig kväll hade vi!! Tack syster! Nu tar vi utgång här snart!=)

Tack å häj!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Katrin:

Miin goofiisa!!! Hon är världens bästa.

Men vad lika ni är varandra, trion :)

Ser ut som ni haft en rolig kväll, som förr liksom ;)

pöss o kram

Kommentera inlägget här :