Oj...

publicerat i Allmänt;
Nu var det ett tag sedan man skrev här!=) Men man har ju ett späckat schema nu när man återgått till arbetet=)
Det går jättebra att jobba! Är på bästa avdelningen (tycker jag) och den bästa personalen, å då räknar jag med mig själv! hahaha.. För Lowe går det också jättebra och det är så skönt! I morse hann Linus inte ens ta av sig skorna så sa han "hej då"..=) Han har börjat snacka lite smått också, har varit lite sen med det, men på dagis har han sagt "nalle", och i dag när jag hämtade honom berättade de att han sagt "smörgås"!...hihi vilka framsteg han gör.. I går va han på sitt rum och ropade -Pappa, titta!..hihi så jäkla härligt när man kan börja kommunicera=)

Förra helgen var Linus i Irland, jag slutade tidigt på fredagen, hämtade Lowe sen åkte vi till Gävle!
Syrran fick nycklarna till lägenheten lite tidigare, fick även dit lite grejer=) Jättefin lägenhet! Mysig och rymlig.
På lördagen va vi på Ikea en sväng, hon köpte soffbord.
När hon rensade ute förrådet i S-hamn, hittade hon Alex gamla tre hjuling som Lowe fått ärva (+ massa andra grejer). Lowe älskar sin hoj som ha kör för fullt på här inne =)


Lowe åker karusell i Valbo köpcentrum....=)




Hemma i mosters nya kök=)

Och vardagsrum...


Nu i lördags var det dags för 50 års kalas! Vår mamma, farmor och svärmor Gerd som fyllde år=)


Elin i högform=) Fixade och donade det mesta under dagen, duktig kicka!=)


Fin klädda kussar=)


Lowe försvann en liten stund, hittade honom bakom en dörr, sittande i barn gungstolen m en kaka=)
Kolla paff han blev när jag dök upp....hehe








Lowe, Åsa och Selma hade en liten föreställning..=) Spelade och sjöng massa barnvisor. Klappa händerna skulle man göra typ hela tiden....hihi



Gulliga=)


Kvällen avslutades m god middag!


.........Under middagsen fick barnen titta på film..;)

Trevlig dag o kväll!

Måste lägga in en bild på Lowe, han gick till sitt rum i går sen blev det tyst, så jag gick och tittade.......


Och där satt han i lugnan ro! haha......mammas älskling...


Sist och kanske minst;) måste jag ju lägga in en bild på lilla Rasmus.  Maria & Daniels son som kom till världen 19 Sep, stort grattis till er underbara skatt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

vilken söt bild du fick på Selma o Lowe när de spelade!

Kommentera inlägget här :