Bröllop i Helsingborg!

publicerat i Allmänt;
Det var ett tag sedan jag skrev nu, har haft fullt upp!
Lowe har börjat dagis helt nu och det går jättebra! Stora killen=) Ledsen vid lämning...men det blir nog bättre med tiden. Jag har börjat jobba! 14 barn har jag på min avd i åldrarna 1-3, mysiga ungar! Allt är sig likt där och det känns inte som man varit hemma i nästan 2 år...

I Lördags var det dags för bröllop i Helsinborg! Linus barndomskompis Jonas och hans Malin som skulle gifta sig. Vi lämnade Lowe hos farmor och farfar på morgonen, där han fick sova själv för första gången=)
Vi tog flyget från Bromma flygplats...

Jag är flygrädd!....ser lite spänd ut...hehe

Henning var redan där nere och va snäll och hämtade oss på flygplatsen.
Sedan checkade vi Elite Plaza Marina och våran svit!=)








Dom hade såå fina blommor i entren, trodde det va plast så jag va fram och kände, men de va äkta!=)




Fina gubbar=)


Exner


Och här kommer de fantastiskt vackra paret, Malin & Jonas!







Jättefin bröllopsakt.
Och utanför kyrkan fortsatte fotograferingen=)







Min snygga gubbe=)


Vi 2


He he "Dressman" reklam nämde någon där!=)




Här ankommer herr och fru Nykvist till Restaurang Råå där festen hölls.
"Nykvista" står det bak =)




Fiina dekorationer på borden...





Bröllpsvals...


Jag va lockig dagen till ära! hehe..


Kanon fint bröllpo och toppen fest!!
Dagen efter hölls Brunch hos Malin föräldrar...alla var något sliten då...jag med kan jag lova;)




En nygift, bakis och lycklig Jonas!=)
Tack för ett kanon bröllop!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Frida & Fabulous:

Åh så härliga bilder! Mys! Vi förlovade oss på Marina Plaza i Helsingborg :)

Kommentera inlägget här :