Twinsen

publicerat i Allmänt;
Veckorna rullar på, om jag räknat rätt ska jag nu vara i vecka 19, går snart in i 20. Halvvägs alltså!=)
Jag mår rätt ok, tröttare än vanligt sen börjar jag känna mer och mer i ryggslutet när jag hållt igång ett tag, trist att man redan börjar känna det. Men så e ju ingen " vanlig" graviditet heller. Så dra ner på temot e vad som gäller, vilket jag kan va rätt dålig på;)
vi klurar för fullt på namn till killarna men inte kommit på nåt..än..

Vecka 19-20
Om du pratar med tvillingarna nu kan de höra dig. Hår har börjat växa på huvudet och de har börjat bilda fosterfett för att skydda huden.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gerd:

Ups!! Vad läckra bilder!!

Det är synd om dig, att du ska få ont bara...!



Kramar och välkomna att fira jul imorgon!!



Puss

Farmor Gerd

2:a kommentar, skriven , av Pernilla:

Men guud va tiden går fort, jag kan inte fatta du snart gått halva tiden..ja tycker vi nyss fick veta du var gravid :-)



Kram på magen

3:e kommentar, skriven , av Emelie:

Så långt du har kommit! Det är verkligen så coolt att vänta tvillingar. Kommer inte ihg om du sagt det men vet man om det är enäggstvillingar?

4:e kommentar, skriven , av Kicki (Linus Moster):

Hej Emma!

Jättekul att läsa din blogg o titta på alla härliga bilder!

Ska bli så kul att ni ska få tvillingar, tycker jag. Ska tänka ut några namnförslag.... Bill o Bull är ju kul! :) Återkommer!

Ha det gott o sköt om er!

Hälsa o krama om Linus o Lowe

KRAMAR

Kicki

Kommentera inlägget här :