Cult Design

publicerat i Allmänt;
Jag gillar nästan hela Cult Designs sortiment! Dom har såå himla mycket snyggt!!
Nu har Carlsson Interior fått in en del i deras web shop!=) (www.carlssoninterior.se)
Jag ska beställa från kub-serien, trefat med plats för diskmedelspump, tvålpump och kanske liten vas. MEN kan bara inte bestämma mig för vilken färg! Det lutar åt grönt..fint att bryta av med lite färg, man kan ju blanda färger också.. el vit el svart? gaa, jag vet inte!

Ni som kikar in här kan väl hjälpa mig! Vad tycker du?





 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Josefin:

Jag har startat en tävling i min blogg där du kan vinna fina priser från Krusell.



Kolla in den och se om det är något du vill vara med i! (=



LÄNK TILL TÄVLINGEN: http://josefiinn.blogg.se/2009/february/tavling-1.html

2:a kommentar, skriven , av Fatma:

det är jätte snyggt! :)

3:e kommentar, skriven , av Denise:

Vad bra, kika in imorgonkväll så har jag länkat till dig då :)

4:e kommentar, skriven , av Jinet:

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! :)<3

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hmmm, rosa är ju himla snyggt också!!! =)

Kommentera inlägget här :