Tidsfördriv...

publicerat i Allmänt;
Hittade lite frågor hos www.Beciell.blogg.se.

1. Var du ett lugnt eller busigt barn? Enligt mammas noteringar var jag väldigt lugn och snällast av mina syskon ;) (Undrar vem Lowe brås på??;)


2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester? Både och faktiskt, men sol föredrar jag mest!


3. Vad tror du att du gör om 5 år? Hmm, då är jag nog tvåbarnsmor, förhoppningsvis. Halvfet, och fullt upp!!=)


4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja? Hmm, senast igår faktiskt, men då ska de vara väldigt intressanta böcker!


5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med?Jag och Pitt skulle nog passa jäkligt bra ihop;)


6. Hur är du klädd just nu? Mysbyxor, linne och Björn Borg huvtröja.


7. Hade du någon favoritsyssla som barn? Jaa, reta min lillebror (stackarn) Mår dåligt idag av allt jag utsatt den stackars pojken för!


8. Har du åkt ambulans? Ja, en gång i Cypern, när Blomman fick solsting...hemsk resa, trodde det skulle gå åt skogen. Och en gång med min lilla mamma...


9. Vilken är din favoritalkoholdrink? Vodka Red Bull;)


10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på? Franska! å Hälsningemål..hahaha


11. Har du varit på någon musikfestival någongång? Jaa har väl blitt någon i min ungdom...


12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över? Haft ett bra Medarbetarsamtal m chefen=)


13. Vad är det mest konstiga du har fått som present? Hmm, fick en speciell grej av Linus i julklapp...;)


14. Är du trevlig mot telefonförsäljare? Ja, nog för trevlig. Tycker synd om dom och blir ofta lurad...suck


15. Vilken film såg du senast på bio?Hmm, de va länge sen jag va på bio...kommer fan inte i håg!


16. Kan du nämna tre skånska ord? Nä, men kan sammanfatta alla som mkt Grööötiga;)


17. När känner du dig som snyggast? Efter ett glas eller fem;)


18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till? Hmm nää, men vore inte dumt, ska stå på loppis snart! =)


19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat? Hahaha, när jag drog en norgehistoria för en norrman i krogkön...han gapskratta (tur de! )


20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu? Bollibompa, bollibombompa..



Så de va ju skoj! hehe.
Så ni som känner för att också görs den, gör den! =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria Olsson:

vodka redbull RULES!!!!!!!!!!!!!!! speciellt på BMB visst??? :)

2:a kommentar, skriven , av Emma:

Jaaa..mmm bara vattnas i munnen..

Kommentera inlägget här :