Kalasat...

publicerat i Allmänt;
I fredags blev man ett år äldre..vad tiden går! Tänk att de va 28 år sedan min mamma födde en sådan fantastisk varelse! Moohahaha=)
Jag vabbade på födelsedagen.. på torsdagskväll tempade Lowe 39=(                                                                
Han mår bättre nu, men har haft en jäklig hosta, spec nattetid.
Jag surfade runt på "Familjeliv" i går kväll, och hittade ett gamalt husmorsknep=) Man skulle skala och dela en lök och lägga den bredvid sängen, så skulle de inte hosta.
Inte vet jag men Lowe hostade inte på hela natten=) Sovrummet doftade härlig gul lök när jag skulle lägga mig så jag blev nästan hungrig=)

                                                                  Inte roligt att vara liten och sjuk...
                                                                 

I Lördags hade vi lite fika här hemma. Gerd, Bengt, Elin, Fadi, Selma, Katrin, Tobbe och Ella kom. Mys pys!
Ella fick mycket uppmärksamhet, kontigt!? E ju bara såå underbar!


Idag Söndag var vi till Hölö och firade Saga & Tilda som fyllde 3 samma dag som jag =)
Av oss fick de varisin Pippi resväska som de kan ha när de åker tll Thailand on en vecka! (Avis!)


Lowe sprang direkt upp på övervåningen och lekte i tjejernas rum=)


Kommentera inlägget här :