Ryckande shoppingtarm!;)

publicerat i Allmänt;
Tjaba tjena!
Var tog den här veckan vägen då?? Gått så himla fort, vi har varit kort på personal på jobbet så det har varit full rulle, säkert därför dagarna går så fort! Influensan sprids överallt verkar det som, många barn och vuxna sjuka nu! Ge oss ljusare och varmare tider så vi håller oss friska!=)
Så denna vecka har mest bestått av jobb och vardagsysslor.
På lördag ska jag och min väninna Elin ta oss en barn och karlfri tripp till Ikea!=) Ser jag framemot! Det är ett måste att komma iväg till detta varuhus då och då, dels för att hålla sig uppdaterad om alla nyheter, och dels för att shoppingtarmen kan få sig en lugnande dos! =) hihi.
Satt och surfade lite på Bolagret & Ikea. Hittade lite grann jag vill ha, men man lyckas ju alltid hitta mycket mer när man är på plats!;)

Från Bolagret:
Kaffekoppar & Skålar
 
Fruktställ                                                                                                                                          Mjölkkanna
                                                       

Från Ikea:
Bordslampa & Kaffevervis till Lowe
 
Till Lowes kök
                           

Ja det var ju inte så mycket...men hittar nog massa mer:) Ska fortsätta kika lite..... På återseende!!

/Emma

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna:

hej



Lapman från ikea är jätte fin och himla mysig. Den går att ställa i två lägen, ett jätte ljust och ett med mer mys belysning. Har den i hallen, och jag älskar den verkligen! :) hehe!

2:a kommentar, skriven , av Elin:

Men den lampan skulle man ju ha ;) Kul det ska bli svägerskan min :)



Ses imorrn!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Blev det några fynd?

Kommentera inlägget här :