Tapersering!

publicerat i Allmänt;
Äntligen är det gjort! Lowes babyblåa rum är vitt=) Eftersom rummet är rätt litet så blev det alldeles för mörkt med blått där inne.
Så i går satte jag och Linus igång, två amatörer! haha, det blev ju bra men det är kanske inte den snyggaste tapetseringen;) Vi hade i alla fall roligt under resans gång! Många skratt blev det, och lite likt ett lapptäcke här o var..hihi.=)

Rummet innan:
  
Här har vi fått upp tapet på en halv vägg..


Nu e de vitt!=)


Ny taklampa och lite annat ska inhandlas! ;)




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Fint!!!



Du, jag undrar över de vita tavellisterna i Lowes rum - är de ungefär samma vita färg som stolarna och lilla bordet och var har du i så fall köpt dem? Köpte nämligen tavellister på Rusta till Junis rum (hon har precis bytt till det lite större rummet på vår övervåning) men tyckte att de var så kritvita vilket skar sig lite mot övriga möbler så jag satte aldrig upp dem... /Jenny

2:a kommentar, skriven , av Emma:

Hej Jenny!

Jag har nog köpt mins på rusta om jag inte minns fel....

Hoppas allt är bra med er! Kanske ta en fika nån helg? Kramen

Kommentera inlägget här :