Skärpning!

publicerat i Allmänt;
Ja det måste bli lite skärpning med bloggandet! Allt för lång tid mellan inläggen. Den här gången får jag faktiskt skylla på att jag glömde min bästa kamera uppe i Söderhamn när vi var där förra helgen *arg*. Hade knäppt massa med fina kort från kyrkogården och graven på alla helgon. Men lägger in dom lite längre fram.
Vad händer här annars då?... Ja dagarna vet jag inte var de tar vägen, upp, jobba, hämta på dagis, hem, middag, sysslor, nattning, lite tv och sen natta- så roligt ser det ungeför ut varje vardag..:/ Känner att det skulle sitta riktigt fint med en vecka i utlandet just nu! Tänk er sol, sand bad och värme! Mmm.
Men men, nu är det bara att invänta ett snötäcke på marken, och man får väl glädja sig me att det ändå blir lite ljusare ute då snön lägger sig!
Ser framemot julen och all den bjuder på =) Snart e de dags för julbak, det är ju så mysigt!
Vi får hoppas vi håller oss friska och slipper undan svininfluensan! Lowe och jag är i alla fall vaccinerade!
På återseende! Så ska jag klura på nästa inlägg;)

Suttit och kikat lite bilder, vad vi gjorde för precis 1 år sedan...

Bad på badhuset=)                                    Vi hade SOL!




Ute på Djurgården


Förra November hade vi snö i mitten av månaden!

Kommentera inlägget här :