Dag 11- Mina syskon

publicerat i Allmänt;


Ingen som märkt att jag inte skrivit på några dagar va?? hihi. Men man får faktiskt dispans som tvillingförälder ;)


Nu ska jag presentera mina syskon


Annsofie
Annsofie är min stora syster och är född 75.
Hon har två fina barn Frida och Alexander.
Hon bor i Gävle, Har ingen kille, men borde ha det! ;)
Jobbar på Röda Korset.

Annsofie är nog den snällaste person jag känner. Otroligt lätt och skön att umgås med, men då e vi ju samma kött och blod också! hihi
Hon är min "bästis" Always!! <3




Emil
Emil är min storebror.
Han är född  78.
Han har två barn fina pojkar Kevin och Kasper.
Han bor med sin familj i Söderhamn.
Jobbar på Euronics.

Emil är nog den lugnaste person jag känner. Till skillnad från när han va liten, då va
ha en riktig vilde! =)
Han gillar jakt och fiske.
När vi va smä skyddade Emil mig från allt å alla hihi
Varm och gohjärtad




Pär Anders
Haha, ingen har någonsin kallat honom Pär Anders, det är hans riktiga namn, men för oss
har och kommer han alltid vara Ante!=)
Ante är min lillebror född 85.

Ante är också han otroligt lugn. Snäll och jäkligt rolig.
Han har skön humor.
Han kommer alltid att vara !liten" för mig, lillebror som man vill ta hand om ;)

Han har en fin son som heter Milo.
Han bor med sin som i Söderhamn,
Även han gillar fiske och är riktigt haj på datorer.
Åker runt och jobbar lite överallt.


Älskar mina syskon NI ÄR BÄST, BÄST, BÄST!!!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annsofie:

Älskar dig bästis systra <3

2:a kommentar, skriven , av Lisa P:

Ja... ni är verkligen bäst. Ni är så fina allihopa!



Kram Lisa

Kommentera inlägget här :