Dag 7

publicerat i Allmänt;


Min bästa vän.

Jag har några få riktiga vänner. Sådana jag kan prata med ALLT om och som jag vet skulle ställa upp i vått och torrt! Ni vet nog vilka ni är, love you!

Och om jag ska välja ut en bästa vän så blir det min bästa syster Annsofie! När vi var yngre så blev ju de 6 åren som skiljer oss åt ganska påtagligt. Man var ju då den lilla dryga lillasystern som apade efter storasyrran! ;)
Men på "äldre dar" kommer man bara varandra närmare. Det är så underbart att ha en person som man känner ut och innan. Vi vet var vi har varandra. Kan prata precis om ALLT! Önskar såå att vi kunde bo närmare varandra, för vi träffas allt för sällan.

Jag vet att du läser här syrran, och som vi skriver till varandra varje kväll på sms, skriver jag också här: Jag älskar dig! Pussi, pussi! ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av frida:





jag skulle också vilja bo närmare er!

2:a kommentar, skriven , av Johanna:

naw, vad fint! Ni är jätte lika varandra! :D

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Älskar dig systra´mi! DU är absolut den bästa jag har!!!!! Pussi pussi <3

Kommentera inlägget här :