Vagn inköpt!

publicerat i Allmänt;
Känns skönt att vagnbiten är avklarad.
Vi har haft våra ögon öppna på Blocket efter en Urban Jungle. Inte så lätt att hitta en fin tvillingvagn och till bra pris också.
Men nu så! I helgen var vi till Danderyd och köpte liggdelar och vagnen hittade vi i Bromma!=) Vi har hört massa bra om denna vagn, och den verkar också vara den smidigaste av tvillingvagnar. Nu dröjer det ju ett tag till de kommer, men tills dess kan vi gå och kika på den, provköra och försöka smälta tanken på att det faktiskt ska ligga två bebisar där i så småning om;)





Glömde ta bild på när sittdelarna satt på.
Visar den som låg på blocket. Nåt "medaljong" mönster. Tydligen en designvagn
som de inte finns många av, kul! =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vicky:

Jättefin! Den kommer bli super det kan jag lova ;)



KRAM

2:a kommentar, skriven , av Emelie:

Så fin! Kände mig alltid sååå stolt när jag körde runt mina tvillingar när de låg i sina ligginsatser. Det är så uppenbart att det är just tvillingar i.

Jag älskar vagnen och är supernöjd!

Kram

3:e kommentar, skriven , av Sara:

ramlade in här=)

Vilken fin vagn, den kommer nog bli perfekt.....

Ett stort plus är verkligen dom stora svängbara hjulen! gudarna ska veta att det är tungt nog att köra tvillingvagn ändå=)

Kommentera inlägget här :