Mamma med magen och blivande storebror

publicerat i Allmänt;


Går in i v 37.

Tog några magbilder i dag, och Lowe som verkligen inte är någon linslus ville också vara med=)
Senaste dagarna har han visat lite mer intresse för magen, klappat och pussat..så kanske han känner på sig!?
För nu är det inte alls långt kvar. Vi har fått brevet, så nu vet vi vilken dag det bli kejsarsnitt!=) (om de inte vill ut innan
). Vi har berättat för våra nära, men skyltar inte för alla när de blir..blir ju lite mer spännande så=).








Naveln tycker Lowe ser väldigt konstig ut...hehe, jag me=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gerd:

Åh vad fint!!



Det ska bli mysigt att få träffa er imorgon!



Kram

Farmor

2:a kommentar, skriven , av Fia - Nybliven 3 barns mamma:

Inte långt kvar nu =)

Måste faktiskt erkänna att jag saknar min mage lite.Jag hann inte säga hejdå till den eftersom allt gick som det gick.

Lowe ser ut att bli en riktigt stolt storebror =)

3:e kommentar, skriven , av Emmie:

Kikar in och säger hej, och vilken härlig blogg!

Du har en jättefin mage, svårt att förstå att det faktiskt gömmer sin TVÅ små därinne! ♥



Önskar dig en trevlig kväll och härlig helg!

4:e kommentar, skriven , av Satu:

Vilka fina bilder! :-)

Snart har du dina små hos dig!



Ha en fortsatt trevlig helg!



kram från Satu (Baby Doll på FL)

www.mybabydolls.blogg.se

5:e kommentar, skriven , av Sara - Ensamstående mamma:

Vad alla ser fräscha ut under graviditeten :) Jag såg ut som ett riktigt åkerspöke haha.



Grattis till twinsen!

Kommentera inlägget här :