Tiden går fort när man har roligt=)

publicerat i Allmänt;


Tänk att våra små bebisar snart blir 4 månader! Det är helt galet=)
Dagarna här hemma bara springer i väg, det är full fart hela tiden. Men måste säga att det går över förväntan, jag hade väntat mig tot kaos..men jag lever än! haha, visst är det jobbigt emellanåt och man skulle göra allt för att kunna klona sig...jag tror det gör så mycket att man har barn sen tidigare, men är lite coolare denna gång, lite mera påläst;)
Det är så själklart med tvillingar nu, det som skrämmde oss så mycket i början har gått över till en ren känsla av världens finaste gåva. Det är så jäkla häftigt att ha haft den turen att få tvillingar, så många gånger jag och Linus stannar upp och tittar på dom och skrattar..-Det är helt sjukt, vi har TVÅ bebisar! haha. Lyckliga vi!
Till helgen ska pojkarna få smakportioner, det blir spännande! Måste ut och inhandla lite nya kläder med för de växer så det knakar ska ni vet! =)


Två coolingar Charlie t.v, William t.h


Här sitter vi å tjötar=)


Glada killar är vi=)


Får låna dumper av storebror=)


Så rolig att ha en bästis, ännu roligare att de kommer alltid ha varandra!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Åsa/Gummsan83:

Grattis på 4 månader =) mina får ju vänta en vecka till innan de får den stora äran att bli 4 månader..

Men visst känns det ibland som att alla tycker att det är skitjobbigt med tvillingar

Medans jag kan bara tycka att det är vad man gör av det ..



Kram

2:a kommentar, skriven , av Gerd:

Mmmm, jättefina!

Kramar

Farmor

3:e kommentar, skriven , av Fia:

Så fina dom är era grabbar =)

4:e kommentar, skriven , av Sandra:

Håller med, vi är lyckligt lottade så har fått två på en gång ;)



Ja soffan var skön! :) Jag vill inte att den ska vara för mjuk och den här var perfekt! :) Dessutom så är det ju så bra med lösa kuddar som man kan ta bort, då får man ännu mer plats ;)

Kommentera inlägget här :