Utgång!

publicerat i Allmänt;


Så blev det äntligen den 18de=) Som man längtat efter lite partaj efter att ha varit gravid, ammat mm mm. Dags för bad, middag och utgång med tjejerna!

Linus tog alla sina söner och åkte till farmor och farfar där de spenderade natten, vilket hade gått väldans bra=) Tack för det!

Och hem till mig kom Malin M, Malin E, Elin och Katrin.
Vi började med bad ute när regnet öste ner, mysigt!!










Sen blev det äta och dricka=)


Mycket, mycket dans blev det under kvällen! Inte varje kväll man kan dra upp volymen på max och dansa som en tok! hehe
Här Malin och Elin in acion=)


Gruppbild! haha, fina flickor. Kameran på självutlösning (som Malin fixade snyggt)


Jag med en hot mama! Min lilla Kaka Katrin =)


Snygg Malin!


Katrin så snygg i kort hår!


Där tog mina bilder slut...=( Men väntar på att de andra ska blogga så jag kan sno lite;)...

Kvällen fortsatte på Le Bon palais, där vi dansade hela natta (halva ialf). Å jädrans va ont i tassarna jag fick med skoj var det!! Det här gör vi snart om....(hoppas jag=)





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

hehe.. Snygga bilder du =) Fast det var ju snygga tjejer också :P



Pöss, snart gör vi om de !

2:a kommentar, skriven , av Katrin:

O la la la vilka brudar, ja det gör vi om snaaaart!!

3:e kommentar, skriven , av lovisa:

Oh så skönt med jacuzzi!

4:e kommentar, skriven , av Fia:

Vilka partypinglor

5:e kommentar, skriven , av Elin:

Tack för du inte tog med bästa dans bilden :) ha ha fya fan

Kommentera inlägget här :