Dagis

publicerat i Allmänt;

Eller..förskola heter det! Måste bli bättre på det! ;)

Nu är killarna piggare igen och har varit på förskolan idag=).
Allt hade gått jättebra. I dag när jag hämtade dom så såg jag dom  från bilen hur de lekte ute på gården=). Lowe kom hand i hand med Charlie - Titta Charlie, mamma! Kom!. William satt i en buske och lekte i lugnan ro, när han såg mig började han gråta.hihi, pluppen.
De har fäst sig vid en speciell fröken, Nathalie. Hon är superduktig och tar verkligen barnen till sig!
Pratade även med Lowes fröken i dag och de tycker han leker så himla bra. Han och "bästisen " Lukas har verkligen funnit varandra, kul!
På mndag återgår jag till jobb. Efter att varit hemma i ca 1 ½ år. Det känns bra tycker jag. Och spännande då jag börjar på en ny förskola=)

En bild tagen efter kvällens bad, pappa som busar med dom=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Katrin:

Underbara gofisar, självklart skulle det gå bra på dagis för er o så har ni ju er bästa storebror där!

Nu snart har jag tryckt ut Elwin så då får ni komma o hälsa på, ta med badbaljan ;-)

2:a kommentar, skriven , av Fotograf Laila Villebeck:

Vilka glada pojkar! :)

3:e kommentar, skriven , av Farmor Gerd:

Jätteskönt att det går bra och att alla trivs!;)



Kram!

Kommentera inlägget här :