Lyx el Budget?

publicerat i Allmänt;

...Budget blev det för min del ;)

Har länge velat ha den urfina klockan på Mio (som även fina Kajsa har;). Men ca 1300:- har inte kännts ok att lägga på en klocka.

Men förra veckan va jag in på "In och Finn" och där hade dom en snarlik klocka fast i svart. Vit spray har jag ju hemma tänkte jag och köpte klockan för 399:-.

Hem och spraya på! Och blev nöjd med min alldeles egen " Mio look a like budget klocka" ;)


Orginalet från Mio




In och Finn klockan:













Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Katrin:

Jag bara älskar din kreativitet!

2:a kommentar, skriven , av Anna:

Klockan sitter ju inte rätt, hihi!

3:e kommentar, skriven , av Emma:

Haha, jag vet! Vi såg det när vi satt i soffan samma kväll, får lägga upp ny bild med klockan rätt sen!;)

4:e kommentar, skriven , av Katrin:

Hahahaha såg inte ens det ja!

Kommentera inlägget här :