Russin i näsan! Och Valborg

publicerat i Allmänt;
Hallå allesammans!
Den här dagen började väl inte toppen bra direkt...
Lowe och jag satt på hans rum och han käkade russin, rätt som det var börjar han gnälla och ta sig åt näsan!
Å nej, inte i näsan tänkte jag...jag tittade och visst såg jag ett russin där inne, tittade igen och då hade det åkt in så långt så man inte såg det!...
Ringde närakuten och frågade hur jag skulle göra och eftersom jag inte såg russinet, skulle jag åka till stora akutmottagningen i Huddinge. Lowe ledsen och ville inte ha russinet där....(hmm för mkt Madicken???)

När vi kom in fick vi träffa läkare snabbt, Lowe förbannad, och vi var tre stycken som försökte hålla honom stilla, och stark e han som bara den!!
Gick inte att se, så han fick avsvällande genom två Tussar som kördes upp i varje näsborre, skulle sitta 10 min, och kunde då bara andas genom munnen. Långa 10 minuter när han va så ledsen och försökte dra ut tussarna.
Sen fick vi komma in igen och fick även då försöka hålla honom stilla så läkaren kunde undersöka...stackars mammas kille!
Efter mycket grävade och letande kom ett stort russin ut!! Phu..Lowe helt slut, blev tyst och tittade på ett snorigt russin!..;) Va såå duktig lill gubben!

Hann precis starta bilen så somnade han där bak...trött och slut efter morgonens upplevelse.


Till nåt helt annat. Valborg!
Linus kusin Stephen, hans Yvonne och deras dotter Nora kom till oss! Hur trevligt och mysigt som helst!

Lowe & Nora tittar på Karlsson på taket!
image959

image960

image961

Senare på kvällen blev det "Sing Star"...Mycket vacker sång!
image962

"Hit me baby one more time".......;)
image963

image964Go tjejen!

image965Yvonne hade bäst sångröst av oss alla =)


Ohh you tuch my tralala.....
image966

Fiin familjebild=)
image967


Och hela högen =)
image968

De va allt från mig!

Over and out...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Oj vilket äventyr, tur att det slutade lycklig iallafall :) Kram Sandra

2:a kommentar, skriven , av Katrin:

Men lilla gubben, heter du Otur i andra namn?? Men vilken tur att det gick bra. Ni ser ut att ha haft en härlig långhelg :)
Nu är vi klar med ombyggnationerna, bara fin jobb som målning, tapetsering och sånt kvar :) Kom o fika!! STOR KRRAAAAAAAAM!

Kommentera inlägget här :