Halloj!!!

publicerat i Allmänt;



Men hej hej min kära blogg och mina fina läsare om det finns några kvar? haha. Jag vill ju inte min blogg ska bli ett minne blott så här är det verkligen dags för en uppdatering!

Vi är redan en bit inne i April! Herrejösses det va ju nyss januari..?
Jag jobbar under dagarna, trivs tipp topp på jobbet med barn och kollegor. Vår förskola är bäst om jag får säga det själv:)

Lowe går sista terminen på förskolan..gaa, jösses pojken börjar 6 års till hösten. Han ser fram emot det och tycker det ska bli spännande=). Han leker massor med sin bästis Noah, de leker otroligt bra ihop och Lowe utveckas enormt i leken!

Charlie och William ha rbåda samtidigt klivit in i den härliga 2 års trosen/utvecklingen, underbart! Sliter i mitt hår emellanåt när de samtidigt skriker och fajtas om olika saker. En riktig gnäll och härjig period har det vart och är emellanåt. MEN det händer ju så otroligt mycket i utvecklingen också i denna ålder. De börjar prata för fullt, leker med varandra mycket mer och går att skoja och lära dom massa nytt. Krävande med underbar tid med andra ord! =)

Linus är också väldigt jobbig nu! Haha, nädå! Han jobbar för fullt i Kista det är lång resväg varje dag. Men varje kväll han kommer hem väntar pussar och kramr i hallen från grabbarna=)

Vi längtar alla till semestern då vi kan vara lediga tillsammans. Då kommer vi renovera vårt kök om allt går som planerat, längtar!

Så de va det senaste härifrån, ska försöka uppdatera lite bättre nu!! //Emma


Tro mig att jag försöker få med stora sonen på bild med morsan, men det är inte lätt! ;)






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av gella:

Hej! Hittade hit via familjeliv. Kul att titta in hos en annan tvillingmamma! Har också två äldre, men min äldsta tjej är 6 och sedan en på 4 och så tvillingkillarna på 7 månader. Så vi har de härliga trotsomgångarna kvar med twinsen... ;) Skönt dock att storasystrarna är så pass stora och leker bra tillsammans. :) Ha det gott! /gella

Kommentera inlägget här :