Mest varit hemma...

publicerat i Allmänt;
Plockar plockar plockar känns som man inte gör annat, jo leker förstås, värsta lektanten har man blivit :)
Fixar ording i huset, fotat lite på hur de ser ut för tillfället...

Lowes rum

fått sänghimmel :) Gillas inte av fadern, bara för tjejer tycker han ...näää
image250

image251   image252
Nalle Phu ska de va! :)

image253Pingu går varm på tv n på dagarna =) Har jag inte knäppt på tv så sitter han och väntar och stirrar på skärmen ...hehe

image254 Ior e mammans favorit! :)

image255 Texten talar för sig själv :)

image256  image257


image259 Böcker gillar vi :)

image260 Själklart finns ett foto av mormor i hans höjd, så han kan sitta och snacka me henne...

image261...De va darlings rum!

Känner jag mig själv ser det nog lite annorlunda ut om ett tag, expert på att ändra/prova mig fram. Men hans rum ska jag försöka hålla som det är så han känner igen sig där.

Vårt sovrum

image262...
Känner mig inte klar här än, ska fixas lite här och där, men sover skönt gör vi! ;)

image263   image265

image266
Framkallat lite bilder och ramat in


Vardagsrummet/Matsalsdelen
image267
Har satt upp 2 glasskåp vid matbordet, så det blir nära till spriten :)

image268  

Hade storbesök i dag också! Elin och Selma kom på visit. Så roligt att träffa dom när vi inte setts på länge. Selma har blivit så stor å snygg!

image269SÖÖT!  
image270Lowes kusse

image271 Du får låna min gåstol Selma!

image272 
Vi e ganska söta va ? ;)

Det var allt så länge! Ta hand om varandra. Puss å kram Emma

Kommentera inlägget här :