Lowes 2 års kalas!=)

publicerat i Allmänt;


När älskling fyllde 1 år, bjöd vi massor m folk! Vi tänkte att vi skulle tona ner det en del detta år, lite färre
inbjudningar. Men huset fylldes rätt snabbt!=) Himla skoj, men synd bara att man inte kan klona sig sådana dagar;) Far omkring bara=) Men jag tror alla fick i sig fika och örnen fyllda m stoj! =)
Lowe fick massor med fina presenter TACK för det! Måste rensa hans rum lite på gamla leksaker, på tok för mycket där!
Kajsa hade sin superkamera med sig och fotade en massa, men inte fått de än, men jag hann med några med min. (Älskling om du läser här, jag önskar mig en systemkamera i julklapp, jättemycket, typ jätte jätte mycket, de fins braiga på elgiganten;)hihihi




Födelsedagsbarnet gick till sitt rum och fikade=)






Fullt ös=)








Tårtorna jag bakat=)



Sovrummet funkade som "ammning & ta de lugt rum" =)


Kvällen fortsatte med film & sushi! Mums.

Tack å häj!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Hej! Tack för senast o Tack för all go fika.

Måste säga att du jämt lyckas ta kort när man ser heeeelt knas ut:/ Fastnar kanske inte helt enkelt på bild:) Hoppas Lowe tycker om presenten.

Kram kram.

2:a kommentar, skriven , av Emily:

Vad mysigt med kalas, längtar tills lillan fyller år!

3:e kommentar, skriven , av Emma:

Mysig blogg! :)

4:e kommentar, skriven , av Gerd (farmor):

Lowes 2-års dag!



Oj, vilken fin kille och vilken fin dag och vilka fina tårtor du hade gjort, Emma! Jag var på Hawaii så jag kunde ju inte gratta min lilla älskling! Men jag ringde och sjöng från Kauai för dig! I helgen får jag komma och gratta!

Många kramar

Farmor

Kommentera inlägget här :