Har målat lite...

publicerat i Allmänt;
Har alltid gillat mina orkideé tavlor från ikea jag har i vardagsrummet.
Men tycker de liksom smält in i väggen då de e så ljusa...
Så jag köpte mig lite oljefärg och slog slag i saken!=)

Tavlorna före:



Tavlorna efter:

Så här blev varje tavla i före & efter bild...
  



 



Tog ca 2 timmar och få klart alla tre, roligt var det=)


Tavlorna kom fram mycket mera och passade bättre ihop med soffan=)
Fick mersmak på att måla, kul! Så jag ska nog hitta på nåt mer med oljefärg=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

dem blev jättefina. Mycket finare nu

Hälsningar Anna

2:a kommentar, skriven , av Isabelle:

det blev supersnyggt :) passar bättre in tycker jag.

mvh isabelle

3:e kommentar, skriven , av eva:

Verkligen snyggt målat o hela rummet fick ett upplyft:)

4:e kommentar, skriven , av Emma:

Ah, vad smart! :) Det blev ju jättebra också :)

5:e kommentar, skriven , av Sofia:

Hej Emma! Tack för en väldans fin blogg och massa smarta tips! Du, en fråga.. Ser på före/efter-bilderna att ni har gjort era köksluckor vita.. Sitter själv på gamla fula gula men tycker lackering är lite dyrt. Hur gjorde du? Fixade du dem själv eller lämnade du in dem och i så fall var? Och var det dyrt? Tack igen för fin blogg!

6:e kommentar, skriven , av Arandur:

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Följ den gärna med bloglovin.

7:e kommentar, skriven , av Katrin:

Men Guud så fint!! =)

Du är så påhittig du, kan du inte komma hit med lite tips någon dag?? ;)

8:e kommentar, skriven , av Emma:

SOFIA- Tack! Vi har lämnat in våra luckor för lackering. Vi lämnade dom till Tullinge lack här i sthlm. Dom är jätteduktiga och har bra priser.

www.tullingelack.se



Ha det bra



/Emma

9:e kommentar, skriven , av Vera med flera:

Vad snyggt det blev!



Ang. kursen, ja jag har lärt mig en hel del! En superbra nybörjarkurs :)

10:e kommentar, skriven , av Jenny:

Vad snyggt det blev.

Ha en trevlig helg

kram

11:e kommentar, skriven , av Petra:

wow, vilken effekt det blev nu.

Jättesnyggt



trevlig helg

12:e kommentar, skriven , av jama:

HAlkade in här via "tvillingmamma". Skitsnygga blev ju tavlorna. Jag är oxå lite såld på dem, har en kompis som har dem :)



Och vet du, även JAG fyllde år i fredags..ha ha. Lustigt. Och en jobbarkompis till mig, hennes dotter blev oxå 3 år då! (Annars tycker jag jämt alla fyller dan före, eller dan efter) Grattis i efterskott då. Hoppas du hade en härlig dag!



:)

13:e kommentar, skriven , av Gerd (Farmor):

Wow va`fina tavlorna vart med lite färg på!!



Tack för att ni kom och hälsade på igår, det var SÅ mysigt att se er och få pussa på alla mina älsklingar!!

Kram

Gerd

14:e kommentar, skriven , av Gerd (Farmor):

Wow, va fina tavlorna vart med lite svart färg!!



Tack för att ni kom och hälsade på i Rönninge igår!



Så mysigt att få pussa på ALLA älsklingar!



Kram



Gerd

Kommentera inlägget här :