Influensa...

publicerat i Allmänt;


Ja usch och fy! Var hemma från jobbet i fredags kände mig inte riktigt ok, å nu är man helt däckad i influensan... I natt har jag frysit och skakat trots tre täcken, för att i nästa sekund bada i svett..
I går jobbade Linus hela dagen, så jag gjorde mitt bästa för att Lowe skulle bli bra omhändertagen denna dag. Det jag kunde erbjuda honom var en timmas bilfärd, hahaha, vi åkte runt och tittade lite och svängde in på donken och åt lite gott. Sen kom febern tillbaka och då är det inte bra att sitta bakom ratten.
Vi ritade, degade, tittade på film och bråkade lite emellanåt..hehe..
                                                               


Grannen har lånat vår bilbarnstol.
I går kom hon tillbaka med den och hade med sig fina tulpaner=) Älskar tulpaner
                                      

Kommentera inlägget här :