Finfrämmande!

publicerat i Allmänt;
I helgen har Linus varit med sitt jobb i Sälen. Vi hade då bokat jag och syster för ett tag sedan att de skulle komma ner=)
Fredag em kom de och följde med och hämtade Lowe på dagis, tyckte han va skoj och började toka sig massor då han blev så förvånad att se dom där=).
Fredagskvällen blev lugn och mysig, tacos, lets dance och massa gotta!
Lördag fm blev det tråkigare för systers del, blev riktigt dålig i magen och illamående...trist! Hon fick inta soffläga och jag tog med mig killarna i lite butiker. De köpte varsin leksak sen luchade vi på donken.
Mot kvällen började Alex få ont i magen....Vid 18 tiden kom spyan! Urk, men efter det blev han väldans pigg! Syster fortf dålig. I dag söndag var Alex piggilin, Annsofie sådär. Jag gick ut med killarna, Alex och Lowe byggde snögrotta och vi åkte snowracer=) I eftermiddag börjar syster vakna till liv, blev förvånad när jag såg henne äta en kanelbulle! hehe, härligt! Peppar peppar, så har jag och Lowe klarat oss.....än så länge! Linus har kommit hem efter en lyckad helg.

Taco dags! =)


Lowe provar en kokosboll=)


Lowe som ett plåster på Alex;)


Sjukan slår till!


Lek ute...








Fick blombud idag på alla hjärtans!<3 =)


Lägger in en bild på stor magen=) v 26 (mobilbild)

Kommentera inlägget här :