Graviditeten

publicerat i Allmänt;
Vecka 22

Det börjar bli full rulle i magen nu. Nu kan man känna killarnas sparkar på utsidan och det är så mysigt=) Allt blir mycket mer verkligt! Mår bra förutom ryggvärken som kryper på framåt eftermiddagen. Och man orkar/kan inte hålla igång som man brukar. Börjar bli osmidig=)






Tvåäggstvillingar v 23-24:
Nu växer de ögonbryn, tandämnen för både mjölk- och vuxentänder har bildats och smaklökarna har eventuellt börjat fungera. Huden är röd och rynkig oavsett hur de senare kommer att se ut.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annelie:

Hej!!

Va roligt att ni väntar två pojkar!! Har ni kommit fram till nå nanm till dom? Hemligt kanske? ;)

Vilken härlig mage du börjar få!! Men förstår du har ont i ryggen efter dagens slut!! Ingen dans på rosor... Sista tiden av min tvillingrav spenderade jag i soffan. Inte ett dugg roligt!!

Hoppas du för övrigt mår bra!!??



Stor Kram

2:a kommentar, skriven , av Emma:

Hejsan Annelie! Nej vi har inte kommit frm till några namn...än, har några vi funderat på men inget spikat.

Kan tänka mig att man kommer spendera mycket tid i soffan sen.. Annars mår jag bra, Drar och spänner i hela magen så de växer väl så det knakar=) Ha det så bra kram Emma

3:e kommentar, skriven , av Lily [ L i n d a . B l o m ]:

Hej Emma!

Du kanske tycker att jag är jätte fräck nu, som har tagit mig friheten att låna några av dina bilder. Men jag fastnade för din blogg för ett par veckor sedan. Hade lite tråkigt nu inatt så jag satte mig och gjorde en bloggdesign till dig : )



Se den här: http://lindaslya.blogg.se/kenzasbloggis/?tmp=20012507



Du kan väl maila mig om du skulle tycka om den och vill ha den på din blogg, så hjälper jag dig att lägga in den : ) Jag brukar vanligtvis ta betalt för mina tjänster (och gör endast på beställning annars), men du får den givetvis : ) OM du skulle vilja ha den så kan vi ordna en profilbild o.s.v. i sidmenyn sedan.



Kram Linda

4:e kommentar, skriven , av Nina:

å va mysigt. grattis till bebis i mage..

5:e kommentar, skriven , av Emelie:

Vilken finfin mage!

6:e kommentar, skriven , av Marie:

Åh vilken fin mage du har fått! :)

7:e kommentar, skriven , av Tova:

Åh vad mysigt! Och grymt coolt med tvillingar :)

alltid kul att hitta nya gravidbloggar att följa! (fast nu är jag ju inte gravid själv längre... ;))

Kram

8:e kommentar, skriven , av Fride:

åh, va mysigt med tvillingar! :) vet du kön på dem?

9:e kommentar, skriven , av Emma:

Fride: Japp två killar=))

Kommentera inlägget här :