Gjort lite vår

publicerat i Allmänt;


I dag  när man gick utanför dörren fick man ju nästan lite vårkänslor! =) Plusgrader var länge sen! Hade klätt mig alldeles för mycket kände jag, men man har ju behövt pylsa på sig ordentligt de senaste månaderna.
Hoppas, jag kanske slipper köpa ny vinterjacka, på gränsen att jag får igen den
jag har nu, ingen lust att lägga pengar på en ny!

Har satt lite färg på vardagsrummet, alltid kul med en liten färgklick, och att det blir soligt ute på samma gång gör ju inte saken sämre! Kom nu våren, kom!!

Grönt tycker jag e vårens färg!






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annelie:

Åh va fint!! Blev kanon snyggt!!

Ja, nu känns det att våren, förhoppningsvis måste jag väl även tillägga, är på väg!!

Längtar nu!!



Hur är det med bebisarna i magen? Hur mår du?



Hoppas ni får en lika solig och härlig tisdag!!



Kramen

2:a kommentar, skriven , av Annelie:

Tjenixen!

Tack det är bara bra här!! Njuter med fulla drag av den härliga solen!!

Det är bara bra med småfisarna! De fyllde 1 år i torsdags, så tiden går så himla fort! Tycker inte riktigt att man hinner med.

Hehe... Njae, liiite svårt tycker jag nog att det är att hinna med annat än kidsen just nu. Speciellt nu när min man inte är hemma heller. Han var hemma nu i helgen och det märktes verkligen att man va två i hushållet. Så åkte han nu i söndags tillbax till Sthlm, borta två veckor, hem den 19e, åker tillbax den 21a!! Så just nu är man nära på ensamstående! ;) Men barnen är mitt allt, så jag tillbringar mer än gärna min tid tillsammans med dom!! Fast det skulle ju inte sitta helt fel med en SPA weekend, biobesök eller att man bara fick handla på egen hand!! ;)

Vad könt att du är sjukskriven på heltid nu. Minns inte vilken vecka jag var i när jag blev det, tror runt v.24, och jag tyckte det va underbart!! Förstår det börjar bli trångt i magen!! ;)

Hmm... Njae, vet inte riktigt hur länge de kan hålla på och byta plats och snurra sej där inne. Vilken vecka är du i nu? Våra låg i tvärläge under hela graviditeten, med den första i säte, så blev snittad. Det är jag glad över oxå!! Ligger era i tvärläge eller på varsin sida om man säger?



Ta hand om dej!!



Kramen

3:e kommentar, skriven , av FURNISH.etc inredningsblogg:

Wow så läckert ni har det! Grönt är verkligen en fräsch färg, speciellt nu på våren. Kram Emmy

4:e kommentar, skriven , av Abelmaia:

Interesting site. Worth the visit!

Kommentera inlägget här :