Advent, bak och sjukstuga

publicerat i Allmänt;




Hallå hallå!

Här hemma pyntades det en del förra helgen, julkartonger plockades fram, stjärnor och stakar åkte upp=).
Vi bakade pepparkakor och drack glögg..

Men det var inte bara mys, utan vi drog hem en tråkig magsjuka som först bet på Charlie, nästa dag William, nästa Lowe nästa Linus och nu har jag precis blivit frisk! Bläää säger jag bara för denna sjuka! Eller för alla sjukor, vi har haft otur hela hösten tycker jag där sjukdommarna bara bytt av varandra..

Men nu peppar peppar, är hela familjen på fötterna igen=)

Mycket handlar om julen just nu, det är julklappsinköp, adventsfiranden, julkalendern, luciasånger mm. Jag hoppas nästan det kommer lite snö nu snart så man får lite mer känsla av att julen snart är här! Lowe frågar och tjatar VARJE dag om denna snö.. och jag försöker förklara det här med kallgrader att regnet måste frysa och att det är alldeles för varmt för snö nu.. Ååå typiskt säger han bara! ;)



 
















Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MISS ALICIA:

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. Just nu pågår en ADVENTSKALENDER med fina priser på vår Facebooksida! Gilla sidan för att kunna delta: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

Kommentera inlägget här :